سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دمنوش ها برای لاغری

1- چای سبز

یکی از نوشیدنی های توصیه شده برای کاهش وزن، دمنوش سبز با آنتی اکسیدان های قوی با نام catechins و Epigallocatechin gallate  است. این آنتی اکسیدان ها با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به کاهش وزن و چربی های شکمی می شوند. دمنوش سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های این سیاره محسوب می شود و اعتقاد بر این است که بسیاری از مزایای سلامت، از جمله پیشگیری از سرطان را به ارمغان می آورد. این دمنوش از برگ های بالایی گیاه Camellia sinensis بدست می آید. راجب لاغری با چای سبز بیشتر بخوانید!

2- چای اولانگ

این دمنوش نیز از گیاه Camellia sinensis مشتق شده است، اولانگ یک دمنوش سنتی چینی است که باعث کاهش وزن با افزایش سوزاندن چربی و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن می شود. این دمنوش سبز روشن، حاوی مقادیر زیادی از کاتچین ها است که منجر به کاهش وزن با افزایش توانایی بدن برای متابولیسم چربی ها می شود.

3- دمنوش بامیه

دمنوش بامیه، از گل های سرخابی بامیه بدست می آید و ترش مزه است. ای دمنوش حاوی خواص آنتی اکسیدانی بالا است که از بسیاری جهات باعث افزایش سلامت می شود. مطالعات متعدد نشان داده است که نوشیدن دمنوش بامیه می تواند باعث کاهش وزن و جلوگیری از چاقی شود. این دمنوش گیاهی همچنین ممکن است به کاهش فشار خون، بهبود سلامت کبد و محافظت در برابر سرطان کمک کند.

4- دمنوش بابونه

دمنوش بابونه از گل های M chamomilla بدست می آید و دارای آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی زیادی است. این ترکیبات باعث ایجاد خواص ضد چاقی، ضد التهابی، ضد افسردگی، القاء خواب و ضد اضطراب می شوند. از این رو، نوشیدن این دمنوش گیاهی می تواند به ترویج خواب، تسکین اضطراب و افسردگی کمک کند که مصرف بیش از حد می تواند باعث افزایش پرخوری و اضافه وزن شود. 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...